Symbol i znaczenie
Anonymous: uśmiechnięta maska staje się symbolem oporu ludzi wobec ucisku. Podążamy śladami tej kultowej maski, która została spopularyzowana przez film "V jak Vendetta", zanim została odkryta przez grupę hakerów pod koniec 2000 roku.