Re: Korsyka, wioska przyszłości
Cozzano to malownicza wioska położona w głębi Korsyki, z dala od wybrzeża i tłumów turystów. To także laboratorium innowacji – lokalni mieszkańcy wraz ze studentami technologii starają się na nowo wymyślić Cozzano. A wszystko po to, by młodzi ludzie chcieli tu mieszkać i się rozwijać.