Anatomia piłkarskiego upadku4 min
Najbardziej przebadaną dyscypliną sportową jest piłka nożna. Wydawało się, że na temat kontuzji w tym sporcie wiadomo już wszystko. I wtedy na boiska wbiegły piłkarki… Okazuje się, że między kontuzjami odnoszonymi przez zawodników i zawodniczki jest spora różnica – szczególnie w tym, jak na nie reagują.