Krótkoręki T-Rex4 min
Choć Tyranozaur Rex był pod wieloma względami budzącym przerażenie drapieżnikiem, to jego miniaturowe przednie łapki rozbawiają. Naukowcy od lat głowią się nad wyjaśnieniem powodu tej dysproporcji. A co na ten temat ma do powiedzenia nasz profesor Mądrala?