Kto się cieszy ze zdjęcia z Mikołajem?4 min
Naukowców interesują najprzeróżniejsze rzeczy, jak choćby to, czy dzieci lubią zdjęcia z Mikołajem. Odpowiedź na to fundamentalne pytanie postanowił znaleźć amerykański profesor John Trinkaus. W tym celu, niezrażony lecącymi w kółko przebojami typu „Jingle bells”, przeprowadził żmudne obserwacje w centrach handlowych.