How to Die Clever
Thankfully there are researchers who ask fundamental questions. Like John Trinkaus, a US professor who wanted to find out whether children really enjoyed having their photo taken with Father Christmas in a local supermarket. Turns out, his methodology was 99 percent statistics and 1 percent psychology.