AI w służbie Polexitu
W lutym 2024 r. Władimir Putin udzielił wywiadu Tuckerowi Carlsonowi, byłem prezenterowi amerykańskiej stacji Fox News. Kim jest Carlson i dlaczego to właśnie jego wybral rosyjski dyktator na swojego rozmówcę?