Seksowny ksiądz: przepis na followersów?11 min
Perfekcyjnie przystrzyżona broda, wysportowane ciało i koloratka. Osoby duchowne są obecne w mediach społecznościowych i chętnie łączą porady duchowe z lifestylowymi. Kościół katolicki, poszukując nowych wiernych, sięga po nietypowe metody - to starannie kontrolowana i przemyślana strategia.