Iran: władza przejmuje ściany
Iran odpowiada na amerykańską propagandę klipami wideo generowanymi przez sztuczną inteligencję, które odtwarzają wojnę przy użyciu figurek LEGO. Reżim wykorzystuje je do przedstawiania rzekomych triumfów lub ośmieszania swoich przeciwników. To nowy front konfliktu informacyjnego, zapowiadający nową erę irańskiej propagandy.