Lumea în imagini
Iranul răspunde propagandei americane cu un clip de desene animate în stil Lego, creat cu inteligența artificială. Regimul iraniană îmbină în acestea o narațiune triumfalistă cu multe ironii la adresa lui Donald Trump. O analiză a acestor imagini inedite care marchează începutul unei noi ere în istoria propagandei iraniene.