Dessous des images 2026 (68/110)
Tucker Carlson was the first Western journalist to interview Russian president Vladimir Putin since the beginning of the war in Ukraine. The former Fox News presenter and Trump supporter is a controversial and influential figure, well connected in American right-wing circles.