Dessous des images 2026 (68/110)
W tradycyjnej ukraińskiej koszuli i z widocznymi bliznami po ciężkich oparzeniach jedenastoletni Roman Oleksiw wystąpił przed deputowanymi Parlamentu Europejskiego w Brukseli. Chłopiec poruszył cały świat — zaczynając od swojej tłumaczki, która była zbyt wzruszona, by dalej przekładać jego historię. Ta niezwykle mocna scena skłania do refleksji nad sposobem, w jaki dzieci są pokazywane w mediach podczas konfliktów zbrojnych.