Lumea în imagini
Îmbrăcat într-o cămașă tradițională ucraineană și purtând urmele unor arsuri grave, Roman Oleksiv, în vârstă de 11 ani, a uimit lumea cu mărturia sa ținută la Parlamentul European din Bruxelles. Acest videoclip impresionant ridică semne de întrebare cu privire la modul în care sunt prezentați copiii afectați de război în mass-media.