Ukraine: The Face of War11 min
Wearing a traditional Ukrainian shirt and bearing the scars of severe burns, 11-year-old Roman Oleksiv stunned the world with his account at the European Parliament in Brussels. This powerful video asks questions about how children in war are portrayed in the media.