Britney bez filtra
Ubezwłasnowolniona przez własnego ojca, Britney została pozbawiona jakiejkolwiek kontroli nad własnym życiem. Nie mogąc poradzić sobie z jej wymuszonym milczeniem, fani Britney przejęli kontrolę nad jej wirtualnym wizerunkiem. Stało się to możliwe dzięki rosnącemu znaczeniu mediów społecznościowych, które odwróciły dawne relacje między gwiazdami a odbiorcami.