Britney bez filtra
Na początku lat 2000. Ameryka oscyluje między radykalnym purytanizmem a obsesyjną fascynacją wszystkim, co dotyczy seksu. Britney stała się jednocześnie symbolem i kozłem ofiarnym tej kultury paradoksu. Czy jest dziewicą? Czy jest w stanie naprawić swoje grzechy? Prawdziwe pytanie brzmi jednak inaczej: jakie są oczekiwanie od kobiet na piedestale?