Britney bez filtra
23 czerwca 2021 roku Britney Spears pojawiła się w sądzie w Los Angeles na rozprawie o zniesienie kurateli. Dzięki swojemu głosowi, a nie wizerunkowi, odzyskała człowieczeństwo i wolność. Odzyskała władzę nad swoim wizerunkiem i na Instagramie pokazuje każdy aspekt siebie. Jaki to ma związek z naszym własnym korzystaniem z mediów społecznościowych i tworzeniu wirtualnych „ja”?