Britney bez filtra
Zaczynając od tajemniczego, pozbawionego wyrazu spojrzenia Britney Spears ze zdjęć na Instagramie, cofamy się w czasie do początków mitu o księżniczce popu – imperium dziecięcych gwiazdek Disneya. Jak rozrywkowy gigant wpłynął na całe pokolenia, jakie wartości przekazywał? Jak wpłynął na świat i samą Britney?