Britney bez filtra
W 2007 roku, Britney Spears goli głowę przed obiektywami paparazzich. Wyczyn staje się symbolem potęgi prasy brukowej, urynkowienia życia prywatnego i niepohamowanego apetytu społeczeństwa na sensacje i skandale. W jaki sposób staliśmy się nowymi katami własnych idoli?