Britney No Filter
In the early 2000s, America oscillated between exacerbated puritanism and an obsessive fascination with everything to do with sex. Britney became both the emblem and the scapegoat of this ambivalent culture. Is she a virgin? Has she had a boob job? But the real question lies elsewhere: what is expected of a famous woman?