Randka z Jus†Ice11 min
Z okazji ukazania się ich czwartego albumu „Hyperdrama”, spotkaliśmy się z Justice w paryskim sklepie z płytami. Poprosiliśmy, by opowiedzieli nam o swoich ulubionych płytach, inspiracjach i wspomnieniach. Wywiązała się z tego ciekawa rozmowa o muzyce z przeszłości i przyszłości.