Tracks: Record Box
After an eight-year absence and to mark the release of their fourth album "Hyperdrama", we met Justice in a Parisian record shop to track down their favourite records and the inspiration and memories that go with them. How important is a compilation in the age of the playlist? What virtues do physical discs still have today? Tracks meets Justice to discuss music past and present.