Afganistan: opór przez sport18 min
W Afganistanie są amatorzy deski i snowboardu. Ale także takie sporty nie podobają się Talibom, którzy chcą ich zakazać. Pojechaliśmy spotkać się ze sportowcami, którzy wciąż stawiają opór, by zainspirować swoich rodaków i ocieplić wizerunek swojego kraju.