42: odpowiedź na prawie wszystko
Wiele zwierząt produkuje łzy, ale tylko ludzie płaczą. Czy to z radości, smutku, złości, publicznie czy prywatnie – tak okazujemy silne emocje. Biblia uważa łzy za dar z Nieba. W duchowości średniowiecznej są one wyrazem spójności moralnej. A co mówi nauka? Dlaczego płaczemy?