Symbol i znaczenie
Jest to prawdopodobnie najbardziej znany symbol protestu na świecie: pacyfka, znak pokoju jest uniwersalny, a jednak niewielu zna historię jego pochodzenia. Z jednej strony jest to potężny symbol pokoju i sprawiedliwości, a z drugiej popularny, modny dodatek. Ale jego początki tak naprawdę leżą zupełnie gdzie indziej...