Ukraina: Zełenski pod presjąWłoskie centra społeczne na celowniku
Dziesiątki tysięcy osób z całych Włoch wyszły na ulice Turynu w styczniu, by protestować przeciwko zamknięciu Askatasuny. Od czasu dojścia do władzy Giorgii Meloni autonomiczne centra społeczne znalazły się na celowniku skrajnie prawicowego rządu. Barbara, 25 lat, aktywistka Askatasuny od pięciu lat, była jedną z uczestniczek demonstracji.