Italy's social centres are under threat
Tens of thousands of people from all over Italy demonstrated last January against the closure of Askatasuna social centre in Turin. Since Giorgia Meloni came to power, self-managed social centres have been targeted by her far-right government. 25-year-old Barbara has been an activist with Askatasuna for five years. She took part in the demonstration.