Ucraina: Zelensky sub presiuneCentrele sociale din Italia, în pericol
Zeci de mii de persoane din toată Italia au manifestat în ianuarie împotriva închiderii Askatasuna din Torino. De la venirea la putere a Giorgiei Meloni, centrele sociale autogestionate sunt în vizorul guvernului de extremă dreapta. Barbara are 25 de ani. Militează în cadrul Askatasuna de cinci ani. Ea participat la manifestație.