Symbol i znaczenie
Sześć (bądź osiem) kolorów i jasne przesłanie: tęczowa flaga - Pride Flag - jest symbolem osób LGBTQ+. Oznacza życie, ukojenie, światło słońca, naturę, duchowość... Pod tym symbolem ludzie na całym świecie domagają się swoich praw do seksualnego samostanowienia. A jednak wciąż na świecie dochodzi do dyskryminacji, zakazów i aresztowań osób, które otwarcie wywieszają tęczową flagę.