I Saw the Sign
"Somewhere over the Rainbow”... The song created for Judy Garland in the film "The Wizard of Oz" became the anthem of the American gay community in the 1970s. The rainbow flag did not appear until the end of the decade, under the impetus of the American artist and activist Gilbert Baker.