"Pięć lat" (8/10)
Pokłócony z Emą David wraca do rodziców. Odwiedza go Tereza, zdeterminowana, by mu się wytłumaczyć. Przywołuje pięć lat gehenny, przez które przeszła, a także swój projekt pisarski.