"Pięć lat" (1/10)
Tereza i jej klasa kończą liceum. W pełnej emocji atmosferze przygotowują się do imprezy na koniec roku. Zakochana w Pavlinie, z którą miała romans, Tereza widzi, jak dziewczyna otwarcie flirtuje z ich kolegą z klasy – Lukasem. Zirytowana postanawia uwieść Davida. Pięć lat później Tereza, już studentka dziennikarstwa, pracuje nad artykułem. W drodze na spotkanie wpada na Davida. To przypadkowe spotkanie uruchamia lawinę stłumionych emocji.