"Pięć lat" (3/10)
Tereza wysyła pierwszą wersję swojej powieści autobiograficznej redaktorce Rozie. Ta zachęca ją, by dopracować tekst i go opublikować. Proces wymaga jednak ponownego spotkania z Davidem, aby skonfrontować go z gwałtem, o który oskarża go Tereza.