"Pięć lat" (2/10)
David, błyskotliwy student medycyny, wpada na Terezę, gdy wychodzi z egzaminu ustnego. Jest szczerze ucieszony na jej widok, ale ona wita go bardzo chłodno. Później, gdy David jest już w domu i wyczekuje romantycznego spotkania ze swoją dziewczyną Emą, sprawy przybierają nieoczekiwany obrót...