"Pięć lat" (4/10)
David zdecydowanie zaprzecza oskarżeniom Teresy, ale w pewnym momencie ogarniają go wątpliwości. W jego wspomnieniach ich romans był konsensualny. Postanawia omówić wszystko ze swoim przyjacielem, który także był na tamtej imprezie.