"Pięć lat" (7/10)
Tereza rozmawia z matką, która krytykuje jej film na mediach społecznościowych. Oskarża córkę o to, że robi przedstawienie i naraża swoją przyszłość. Podczas spotkania z Rozą, Tereza prosi o zmiany w tekście, ale redaktorka obstaje przy swoim. Niedługo potem Tereza staje twarzą w twarz z Lukasem, który oskarża ją o chęć zniszczenia życia Davida.