Fotografia i kolonializm - Barwy rasizmuRewolucja goździków
25 kwietnia 1974 roku Portugalczycy obalili najdłużej trwającą dyktaturę w Europie Zachodniej i zakończyli 500 lat kolonialnej historii "rewolucją goździków". 50 lat po tych wydarzeniach Mafalda Fernandes, młoda czarnoskóra Portugalka, odkrywa trwające do dziś skutki rewolucji oraz rolę, jaką nadal odgrywa ona w życiu ludzi.