Od narodowego bohatera do zdrajcy
Masza Borzunowa jedzie do Kazachstanu porozmawiać z rosyjskim bohaterem wojennym, który zdezerterował z armii.
Dwa lata wojny odcisnęły swoje piętno na Ukrainie, a psychologiczne rany stają się coraz bardziej widoczne.