Fotografia i kolonializm
Pierwsze kolorowe fotografie kontynentu afrykańskiego i jego mieszkańców powstały na początku XX wieku. Wykonał Niemiec Robert Lohmeyer. Jego fotografie są przesiąknięte charakterystycznym dla kolonizatorów rasizmem. Jak dziś powinniśmy o nich opowiadać, by jak najwięcej nauczyć się na błędach przeszłości?