Rasizm w sporcie16 min
Sportowcy i artyści ze środowisk imigranckich są coraz bardziej narażeni na wrogość i ataki rasistowskie ze strony skrajnej prawicy. Wiele z nich miało miejsce podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu i rozgrywek Euro w Niemczech.