Racism in Sport16 min
With the rise of the far right in Europe, German athletes and artists from a migrant background are increasingly exposed to racist hostility. Ahead of the Paris Olympics, TRACKS asks: How do minority athletes cope with giving their all for a country that shows them so much hatred?