Re: Przymusowe adopcje
Przez długi czas zajście w ciążę bez ślubu było uważane w Irlandii za haniebne. Do 1998 roku ponad 50 000 kobiet zostało umieszczonych w domach dla niezamężnych matek, gdzie ich dzieci zostały im odebrane i oddane do adopcji. Po latach milczenia, dzieci te próbują teraz zidentyfikować swoje rodzone matki i walczą o uznanie swoich krzywd.