Argentyna w wiecznym kryzysie
Po latach bezustannych kryzysów, Argentyńczycy postanowili zaufać ultraliberalnemu Javierowi Milei, który wprowadził radykalny plan cięć budżetowych i kasowania programów socjalnych. Recepta, która była w Argentynie próbowana już wielokrotnie. Czy tym razem skutek będzie inny?