Dosarul Epstein: Putere, bani și trafic sexualArgentina în criză perpetuă
După ani de criză, venirea la putere a ultraliberalului Javier Milei a aruncat Argentina într-o eră a austerității radicale. Între furie și speranță, această radiografie a situației merge în întâmpinarea unei populații divizate pentru a realiza un prim bilanț al acțiunii noului șef de stat.