Świątynie kultury - Małe miasta, wielkie marzeniaSens życia: Edna O'Brien
Edna O'Brien była równie wybitną, co kontrowersyjną irlandzką pisarką, która jak nikt inny w historii literatury opisała życie dziewcząt z rodzin robotniczych. W rozmowie z Rayem Byrnem dla irlandzkiej stacji RTE zastanawia się nad tym, w jaki sposób jej burzliwe życie ukształtowało jej przekonania religijne i wartości moralne.