Twist - How Do We Experience Spaces?The Meaning of Life: Edna O’Brien
In her 80th year, Edna O'Brien reflects on the way her turbulent life has shaped her religious beliefs and moral values. Years in self-imposed exile from both her country and her Church did not diminish her attachment to both.