Żelazna kurtyna
Jak po wojnie Związek Radziecki narzucił krajom Europy Środkowo-Wschodniej swój totalitarny system? Jak "wyzwolone" społeczeństwa przeżyły przymusową sowietyzację? Dzięki archiwom i rozmowom z naocznymi świadkami, odtwarzamy krok po kroku ten proces.