Cyfrowy świat i my
Opowiemy Wam fascynującą historię: 240-metrowy maszt, zbudowany 70 lat temu i obecnie już przestarzały, został sprzedany na aukcji za pięć milionów euro. Co to wydarzenie mówi nam o naszym dzisiejszym świecie i przede wszystkim – o naszej obsesji na punkcie prędkości?