Czy zabraknie nam piasku?30 min
Każdy człowiek zużywa średnio 17 kg piasku dziennie. Bez niego nie byłoby rzeczy, które traktujemy za oczywiste: domów, dróg, a nawet bielizny! Jednak pozyskiwanie piasku jest bardzo szkodliwe dla środowiska. Czy czas zacząć się martwić?