Kosmos na drodze do prywatyzacji?
W swoim dyskursie wojennym Kreml regularnie przywołuje groźby użycia broni jądrowej przeciwko Ukrainie. Okazuje jawne lekceważenie dla misternie budowanej od 1945 r. poduszce bezpieczeństwa nuklearnego na świecie, w której skład wchodzi szereg porozumień i traktatów o niewykorzystywaniu i nierozprzestrzenianiu broni jądrowej. Przyglądamy się im z bliska, aby zrozumieć, jak solidny jest nasz system bezpieczeństwa.